İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından, Feshane Uluslararası Kongre ve Fuar Merkezinde gerçekleştirilen İstanbul Eğitim Fuarı (İSTEF) kapılarını açtı. Başarılı projelerin sergilendiği fuarda sitemizde sizlerle paylaştığımız "Uzaktan Kumandalı Kapı" projemiz göstermiş olduğu başarılardan dolayı sergilendi.
Açılışa İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü Ata Özer, İstanbul Vali Yardımcısı Hikmet Dinç, İlçe Milli Eğitim Müdürleri, öğretmenler, öğrenciler, üniversite ve sektör temsilcileri katıldı
Fuarda katılan projemizin ve diğer başarılı projelerin resimleri aşağıda yer almaktadır.
Ayrıca sergimizde bizleri yalnız bırakmayan Pendik İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Bahattin GÖK, Şube Müdürlerimiz Sayın Mustafa SARICA ve Akın SAĞIRKAYA'ya teşekkür ediyoruz.
-Projemiz ve Resimler için DEVAM EDELİM.

0 yorum: